Aanpassing regels betaling voor evenementen

Beste leden,

In de tekst bij de aanmeldingen werd tot voor kort gemeld:
Ingeschreven blijft ingeschreven en betaal je het volledige bedrag​ [sic]​, of je nou op het laatste moment toch niet meedoet

Bij nader inzien leek ons dat toch geen vriendelijk beleid. De nieuwe regel is daarom:
Gemaakte kosten worden altijd in rekening gebracht, ongeacht of je wel of niet meedoet.

Al het andere krijg je dus gewoon terug. Onder kosten die we vaak vooraf maken zijn:
– Inschrijfkosten
– Feitelijke vervoerskosten, bijvoorbeeld als er een bus moet worden gehuurd
– Reserveringen voor overnachting
– De verplichte eigen bijdrage van 6 euro die we van de Gemeente Amsterdam van de leden moeten vragen in verband met vervoerskosten.

Maar als je niet meegaat, dan eet je ook niet mee van de traditionele patatjes na afloop, en dat geld krijg je dan terug. En als de organisatie van het toernooi zo vriendelijk is om het geld terug te geven, krijg je ook dat terug.

Wat is je reactie?
+1
0
+1
0
+1
0