Stefan van den Hoogte: Naar Stockholm

Schermafbeelding 2015-05-05 om 17.30.20

30 April vroeg om rond 4:30 uur op Schiphol te zijn ik(stefan) werd door Bob en Monique opgehaald Wanneer iedereen er was konden we de koffers in checken. het vliegtuig(kl1107) van KLM waar we rond 6:20 uur aan boord moesten zijn om te vertrekken naar Stockholm. Toen we op het vliegveld waren in zweden moeste we met de bus naar het centraal station van Stockholm om opgehaald te worden door de trainer van kata_stroff(iksodra) uit Stockholm .

Thomas hij bracht ons naar de dojo waar hij les geef en wij sliepen. Daar aan gekomen hebben we onze lucht bedden opgepompt en een lijst voor boodschappen gemaakt. S, avonds ge barbecuet we konden het niet te laat maken want om 7 uur ging de wekker al. 1 mei iedereen vroeg uit zijn veren om de spullen van de mat te halen Om plek te maken voor het kata toernooi wat in de zelfde dojo was daar moest me kata wedstrijd in de middag doen dus gegaan en thuis naar een pizza Ria geweest daarna thuis weer vroeg naar bed om rond 8 uur op te staan en 9 uur in de dojo te zijn om 10 uur tot 2 uur
te trainen.

3 Mei werden we om 9 uur door thomas opgehaald die overigens een busje voor ons had gehuurd in de middag was er weer een verzorgde lunch. Wanneer we thuis warren even wat af gerust. Tycho werd 6 uur opgehaald door thomas waar hij een vergadering mee had terwijl hij daar was zijn wij de rest naar een sushi wok restaurant geweest. Toen we thuis waren
wilden twee Dames nog een bonte avond. 4 Mei 8 uur op ontbijten douchen en opruimen om rond 10 uur opgehaald te worden door Thomas die ons naar Stockholm centraal bracht waar we de koffers in een kluis hadden gedaan. Daarna wat rond ge shopt wat gedronken bij Starbucks na de koffie koffers gehaald om met de bus naar het vliegveld te gaan we vlogen met kl1118 om 19:10 aan boord te gaan om weer naar huis toe te gaan. Op Schiphol werden we door een paar ouders opgewacht .

Het was heel leuk er was lol en plezier echt top iedereen bedankt hier voor.